BİR DADAŞ GELENEĞİ!

2018-2019 sezonunda takımı Süper Lige taşıyan Mehmet Altıparmak ile yola devam kararı alan Erzurumspor’da gelenek devam etti. Dadaşlar, rekorları alt üst ederek 81 puanla şampiyon olan Erzurumspor’un şampiyon hocası Serkan Özbalta’yı bırakmadı. Kulüp başkanı Ahmet Dal, Özbalta ile yol yürüyecek.

BİR DADAŞ GELENEĞİ!
Yayınlanma: Güncelleme: 5 views

 

 

Nurullah PALA/anadolutimes.com

ÖZBALTA İLE YOLA DEVAM

Trendyol Süper Lig’in yeni ekiplerinden Erzurumspor FK, takımı  81 şampiyonluğa ulaştıran ve rekorları alt üst eden Teknik Direktör Serkan Özbalta ile sözleşme yeniledi.Mavi-beyazlı kulüp, yapılan anlaşmaya dair şu açıklamayı yaptı: “Kulübümüz, 2025-2026 sezonunda takımımızı Trendyol 1. Lig’de şampiyonluğa taşıyarak Süper Lig’e yükselme başarısı gösteren Teknik Direktörümüz Serkan Özbalta ile 1 yıllık resmî sözleşme imzaladı.

DAL’LA GÖRÜŞTÜ İMZAYI ATTI

Erzurumspor Tesisleri’nde Kulüp Başkanımız Ahmet Dal ile bir araya gelen hocamız, gerçekleştirilen görüşmenin ardından kendisini yeniden mavi-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.

Mavi-beyazlılarda bu gelişme ile birlikte gelenek devam etti. Çift başlı kartallar, 2018-2019 sezonunda takımı Süper Lige taşıyan Mehmet Altıparmak ile nikah tazelemişti. Bu kez Serkan Özbalta ile sözleşme yenileyen Erzurumspor geleneği bozmadı.

İLK YORUMU SİZ YAZIN

Hoş Geldiniz

Üye değilmisiniz? Kayıt Ol!

Hemen Hesabını Oluştur

Zaten bir hesabın mı var? Giriş Yap!

Şifrenizi mi Unuttunuz

Kullanıcı adınızı yada e-posta adresinizi aşağıya girdikten sonra mail adresinize yeni şifreniz gönderilecektir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.